=mijn gastenboek

dinsdag 8 december 2015

Ons Tycha is zo humeurig.




 
 Hoi allemaal,
 
Als ik nu zo naar onze meisjes kijk, zijn die eigenlijk nog heel ver weg in dromenland.
Ieder heeft zijn plaats.  Maar ons Tycha is de laatste dagen erg humeurig.
Ze kan niet veel verdragen, haar incontinentie is wat erger geworden.
Steeds is ze aan het likken aan haar  voorpoot, ze is aan haar poten heel gevoelig, en kan het niet hebben dat je er aankomt.
 
 Ze is steeds aan het likken, misschien ergens iets tussen haar tenen.
Aan haar poten kan ze niks verdragen, daar als ze puppy was heel veel infusen geprikt zijn, en dat is ze niet vergeten.
Ik heb de dierenarts gebeld voor een afspraak, en morgen om 15 u 30 mag ze gaan.
Ik moet zeggen, ze rent en speelt, en toch scheelt er iets.
Maar dat zullen we morgen vlug weten.
Daar ze ook haar spuit tegen rabiës mot hebben, want wij vertrekken  donderdag voor enkele dagen, en het moet in orde zijn met ons meisje.


 
Ons Tycha,
 
Met de andere twee meisjes gaat het prima.
Vooral met ons klein rattenvangertje, we noemen haar zo, omdat ze zo vinnig is.
Maar ook zo super lief.


Ons Tycha en ons Lady met hun trekspelletje.

 
 
Dat is ons poppemie, sierlijk, die speelt met niks van speelgoed.
Wel speelt ze heel graag met ons Tycha, dan laat ze haar aan Tycha haar staart hangen.
Dat zijn echt beste maatjes die twee.
 
Ze hebben nu elk een Julius- k9 tuig, en moet zeggen, daar lopen ze heel graag mee, en ook voor ons is het beter, daar hun gewicht beter is verdeeld.
Daar ze alle drie nogal trekkertjes aan de lijn.
 
Ik koop ook heel graag speelgoed voor hen, maar oftewel is het na een kwartier kapot, oftewel vinden ze het helemaal niet leuk, en kijken ze er niet naar.
 
Dus heb ik mijn creativiteit maar boven gehaald en zelf wat dingen gemaakt.
Ons Tycha is verslaafd aan haar tennisbal en haar Oscar.
Ons Lady aan haar Mientje haar beertje.
 
En Luna aan de Kongs, het liefst geeft ze , ze alle drie bij haar.

 
Hier heb ik een tennisbal in een oud sjaaltje geknoopt, en die worden echt gegeerd .
 
 

 
Hier heb ik ook een oud sjaaltje voor gebruikt, het wiel waar niemand naar omkeek is nu hun trekspeeltje.

 
En Luna die waakt, over de drie Kongs, zijn wel al leeg gegeten door de anderen hoor.
Maar ze denkt, ja misschien vind ik nog iets in dat bochtje.
 
Kijken er echt naar uit om aan te zetten met onze meisjes.
 
Zo hopelijk is alles goed met ons Tycha morgen, maar zet het wel in mijn volgende blog.
 
 
 
Groetjes Meintje