=mijn gastenboek

woensdag 8 maart 2017

Hier ben ik weer.





Het is weer al een tijdje geleden, maar had het nogal druk, maar zal toch eens een up date doen van onze meisjes.
Laat ons maar beginnen met ons Ella, ben met haar vorige week naar de dierenarts geweest, want ze had zo een stinkende muil, en zag dat ze toch twee slechte tandjes had.
Ze liet gewillig in haar muil kijken van de dierenarts en die zei, ja ze heeft wel slechte tandjes, maar is niet nodig dat die getrokken worden, want is volgens hem niet van haar tanden dat haar muiltje stinkt.
Hij vroeg of wij katten in de buurt hebben, en ik zei ja, want er komen alle dagen een straatkat of vijf eten, en het kan gerust zijn, dat ze de uitwerpselen van die katten eet.
Ik houd hun nu constant in de gaten, zodat ze de kans niet krijgen. Hij had haar ook voor de zekerheid AB gegeven.En nu is de stank weg.Ze is ook twee kilo bij gekomen en weegt nu 17 kg, ze moet niet afvallen, maar mag ook niet meer bijkomen.

Ik vroeg ook aan de dierenarts of die dentasticks werkelijk helpen voor hun tandplak, en hij zei, dat is pure snoep.Ik zei oh ze hebben al genoeg meegemaakt, neem hun dat niet af.
Ze krijgen dan ook elke morgen hun stick en of ze dat kennen.


Ons Ella is een kouwe piet hoor, en ze geniet zo van haar donsdeken, ze hebben er alle vier eentje.
Maar ze komt al wat meer met de anderen mee, en komt haar vleien tegen mij, en dan is onze kleine meid Lady jaloers, en komt ze boven op Ella zitten, en toch kunnen ze elkaar niet missen.
                                                                         Lady en Ella

                                   Ons Tycha, doet het ook goed, maar ze is zo bang van alles.


En ons Luna, is een echte princess, ik had een speeltje voor haar gekocht met een pieper in, en ons Tycha, is daar echt verzot op en nam het natuurlijk iedere keer weg.Ik heb er dan een paar bijgekocht, maar Luna ziet dat als haar kindjes, ze pakt dit zo voorzichtig vast, en leg ze bij haar op haar kussen, het is echt vertederend hoe ze daar mee omgaat.


En we hebben nog een aanpassing moeten doen, als wij gingen slapen, deden wij de slaapkamer deur dicht, zodat ze in de living op de bank konden slapen.
Maar midden in de nacht begon ons Ella te blaffen doodgewoon te blaffen, en als ze dan eindelijk zweeg, loste ons Luna haar af, en ik was soms al op met hen van 5u, ik kan daar nu wel goed tegen.
En dan gingen ze alle vier heel rustig slapen op de bank.En ik was klaar wakker.
Dus hebben we een bed gaan kopen, en bij ons op de kmare gezet, deur blijft open, en nu slapen ze alle vier op hun bed, en wij horen hen niet meer.
Zo zie je maar, als je er een beetje tijd insteekt, ze aandacht geeft, kan een adoptiehond super zijn, maar doe een beetje moeite.

Ik hoop dat op een dag alle dierenmishandelingen en broodfokkers stoppen.
Ja zoals Wolfkesranch, wil weer twee nieuwe rassen kweken, dat mag hij niet. Hezenhof een broodfokkerij en zieke dieren.Cristel een broodfok dieren met diaree en ziek.

Mensen koop geen dieren bij een broodfokker of een winkel.
Geef asieldieren een kans, en laat ze niet doden, ook onze meisjes zaten in de dodencel, maar hebben hen eruit gehaalt.Ze zijn je zo dankbaar.
We zijn ook onze reis aan het bekijken, waar we naartoe willen, het zal Italie, Bretagne, of Friesland worden helemaal boven in Nederland.En ja ze gaan overal mee. Ik heb dat al dikwijls gezegd wij hebben meer mee voor hun als voor ons.


                                                  Onze kinderen, hebben poten




                                                           Meintje